Kalite Politikamız
Mobilya kenar bandı üretiminde uzmanlaşan şirketlerimiz, tüm süreçlerinde kalite standartlarını belirlemeyi ve bu sisteme uymayı hedef edinmiştir.
Tüm üretim ve tedarik süreçlerinde, müşteri beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış ile güvenilir ve aranan firma olmak,
Ürün ve hizmetlerimizde; müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve müşteri geri bildirimlerini etkin bir şekilde yönetmek,
Kaynakların etkin kullanımı ile zamanında teslimat yapmak ve sürekli iyileştirmeyi amaçlayan bir kalite yönetim sistemi oluşturmak,
Maliyetleri düşürmek ve karlılığı arttırmak için teknolojik gelişmeleri yakından takip etmek ve uygulamak,
Tüm çalışanlarımızda kalite bilincini oluşturmak,
Tedarikçilerle güvene dayalı bir iş birliği içinde olmak,
En uygun, en doğru ve en ekonomik çözümleri en hızlı biçimde üreterek daha sonra ortaya çıkabilecek uygunsuzlukların önüne geçmek,
Sürekli yenilik ve gelişim sağlayacak ürün ve süreçleri ortaya çıkarmak ve müşteri beklentilerinin de ötesinde yenilikler sunmak,
İçinde bulunduğumuz topluma ve çevreye saygılı, örnek bir kuruluş olmak,
İş hacmini sürekli geliştirerek, ülke ekonomisine katkıda bulunmak,
Tüm yasal zorunlulukları ve uygulanabilir şartları yerine getirmek,
Çevre Politikamız
ADO Kenarbant, çevresel sorumluluklarının bilincinde bir firma olarak, ürünün gerçekleştirilmesinden sevkiyatın tamamlanmasına kadar geçen tüm aşamalarda ve destek süreçlerde, faaliyetlerinin çevre boyut ve etkilerini belirlemek ve bu boyutların ortaya çıkmasını önlemek amacıyla yöntemler belirleyerek uygulamaya almıştır.
ADO Kenarbant tüm faaliyetlerinin çevre kirliliğine neden olmaksızın yürütülmesi konusunda hassasiyet gösterecektir.
Çevre ile ilgili tüm mevzuat ve idari düzenlemelere uymayı,
Enerji ve doğal kaynakları optimum düzeyde kullanmayı,
Kullanılan hammadde ve yardımcı maddelerde çevre kriterlerine uymayı, ve bu maddelerin hava, su, toprak kalitesine olabilecek olumsuz etkilerini kontrol altına almayı,
Kirliliğin önlenmesini, atıkların azaltılmasını ve kaynağında ayrılarak maksimum geri dönüşümünü sağlamayı,
Karbon ayak izi değerini her yıl azaltmayı hedefleyip, iklim değişikliğine, biyoçeşitliliğe ve ekosisteme katkıda bulunmayı,
Çalışanlarını çevre konusunda vereceği eğitimlerle bilinçlendirmeyi, bilgilendirmeyi ve motivasyonunu sağlamayı,
Yapılan çalışmaları çalışanları ile paylaşmayı, topluma açık tutmayı ve tüm paydaşlarının beklentilerini dikkate almayı,
Yeni yatırım ve projelerde çevre faktörünü göz önünde bulundurmayı,
Çevresel performansı sürekli iyileştirmeyi, ilke edinmiştir.
Bilgi Güvenliği Politikamız
ADO Kenarbant bilgiyi en değerli varlıklarından biri olarak kabul etmektedir.
Bilgi güvenliğinin, tüm çalışanlarının sorumluluğunda olduğunun ve bilginin istemli ya da istemsiz olarak kaybı veya usulsüz kullanılması durumunda hem şirketin hem de paydaşlarının önemli zararlar görebileceğinin bilincindedir.
Bu kapsamda firmamız;
Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi’nin kurulması ve yürütülmesi için yetki, rol ve sorumlulukları belirlemek; bu yetki, rol ve sorumlulukları periyodik olarak gözden geçirmek,
Bilgi güvenliğiyle ilgili tüm yasal mevzuata ve sözleşmelere uyum sağlamak,
Bilginin ve bilgi varlıklarının korunması amacıyla, belirli zaman aralıklarında riskleri tespit etmek ve gereken aksiyonları alarak riskleri yönetmek,
Yaşanacak herhangi bir olumsuzluk karşısında faaliyetlerinin ve paydaşlarına olan sorumluluklarının kesintiye uğramaması için iş sürekliliği planlarını hazırlamak ve bu planları test etmek,
Bilgi güvenliği açıklıklarını ve ihlal olaylarını yönetmek ve tekrarlanmamasını sağlamak,
– Bilgi güvenliğinin sağlanmasında en önemli unsurun insan olduğu bilinciyle, başta çalışanları ve kritik diğer paydaşlarının da bilgi güvenliği konusunda farkındalığını artıracak eğitimler düzenlemek ve sonuçlarının takibini yapmakla yükümlüdür.
İnsan Kaynakları Politikamız
“Yetkinliği, motivasyonu ve performansı yüksek çalışanlar ile fark yaratmak.”
İşte ulaşmak istediğimiz temel hedef budur! ADO Kenarbant’ta benimsenen İnsan Kaynakları politikaları iki önemli amaca hizmet etmektedir;
Bunlar;
• Bireyleri sorumluluk üstlenmek, inisiyatif kullanmak ve bu şekilde işlerine ve işlerinin sonuçlarına sahip çıkmak için motive etmek
• Bir yandan bireyi geliştirirken, öte yandan ekip çalışmasına teşvik ederek çalışanlarımızın iş hedeflerinde daha başarılı olmasını sağlamak
Böylece hedeflere ve insan kaynağına daha iyi odaklanıp, kişilerin katma değerlerinin işin başarısındaki rolünü ön plana çıkarabileceğimize inanıyoruz.
İnsan Kaynakları Uygulamalarımız;
Organizasyon yapımız ile çalışanlarımızın potansiyellerini etkin olarak kullanabilecekleri ve ADO Kenarbant’ın ana hedeflerine ulaşmasında değer yaratabilecekleri görevlerde değerlendiriyoruz.
İşin gerektirdiği nitelikler, kişisel beceriler ve bireysel performansları ele alarak, objektif ve adil bir değerlendirme yapıyoruz.
Çalışanlarımızın çalıştıkları birimin hedefleri ve markamızın kendilerinden beklentileri hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlayarak, güvenli ve sağlıklı bir iş ortamı oluşturuyoruz.
Çalışanlarımızın kendilerini en iyi şekilde geliştirmeleri ve işlerini daha iyi yapabilmeleri için gerekli eğitim ve gelişim imkanlarını sunuyoruz.
Müşteri Memnuniyeti Politikamız
ADO Kenarbant’ın müşteri memnuniyeti politikasının temelini “Müşteri Odaklılık” oluşturur. Müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedefleriz.
Müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için, müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığı ve müşterinin değişen beklentileri ölçülüp değerlendirilerek tüm çalışanlara duyurulur, ürün geliştirme çalışmaları yapılır, sunulan ürünle ilgili en ufak memnuniyetsizlik ciddiye alınarak iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilir.
Müşterilerimizin her türlü geri bildirimi tarafımızdan hediye olarak algılanır. Uzun yıllara dayanan deneyimimiz ve müşteri odaklı hizmetimizle sahip olduğumuz tüm kaynakları bu geri bildirimleri “müşteri memnuniyetine” dönüştürmek üzere kullanırız.